what about today

Lördagskvällen vart lyckad. Vi hamnade några stycken i johannas soffa framför en skräckfilm, vilket betyder att jag satt med en kudde i knät och smsade. Jag klarar inte av skräckfilmer, det är det värsta jag vet. Kanske för att jag är så sjukt galet lättskrämd. Men trevligt var det ändå, mycket skratt och prat om allt möjligt hann vi med också. Söndag idag, jag tycker inte om söndagar, bara för att jag vet att jag måste till skolan imorgon. Det känns hemskt. Har inte varit i skolan sen före jullovet, vilket betyder att jag inte varit där på tio veckor. Då känns det bara hemskt att gå tillbaka.. Usch. Jag ska bara ta det lungt idag, städa borde jag göra, eftersom det inte blev av igår. Hm. Sen hoppas jag på témys med Erika också, vi får se om hon hör av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0