whatcha say?

Heldag med Lovisa. Det var ett tag sen, känns det som. Vi började dan med några varv borta på isen och jag har lovat att inte avslöja hur länge vi åkte, haha. Efter skridskoåkningen så gick vi hem till mig och bakade muffins. Sen lagade vi mat också, och Lovisa skrattade lite åt mig. Jag har inte lagt ner speciellt mycket tid på att laga mat under mina sjutton, snart arton år. Men idag har jag lagat köttfärsås för första gången, tror jag! Jag kände mig faktiskt lite duktig i allafall. Kvällen slutade med glass med varma hallon i soffan framför en film. En lite nostalgikväll kan man säga. Himla mys var det iallafall. Nu ska jag dricka té och hoppas på att min röst bestämmer sig för att komma tillbaka och låta som vanligt!

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0