who am I to say you need me

Jag har äntligen lyckats få igång internet, hallelujah moment! Ingen av datorerna funkar som de ska i det här huset. Börjar fundera på om alla tekniska prylar hatar familjen Kindh.. Hm. Erik ringde iallafall & väckte mig imorse och sa att han hade börjat titta på min dator, så förhoppningsvis är den tillbaka snart!
Min kväll igår var på topp. Det var tjejkväll hos mig, med några fina tjejer och massvis med skratt. Så jag somnade med ett leénde på läpparna. Men min dag blev inte som jag hade tänkt att den skulle bli. Till att börja med så vaknade jag på helt fel sida, och var jättenere imorse. Så irriterande när den enda personen man vill prata med om något, är den personen som man inte vågar höra av sig till hursomhelst. Hm. Men jag kom över det. Sen var dagens planer att jag skulle åka in till stan och träffa Elin. Men när jag var halvvägs till bussen så ringde min mor och tvinga mig komma hem igen, för då hade hon pratat med någon som sagt att det var hemskt på vägarna. Så here I am. Jag har gjort en fruktsallad, varit social mot grannarna som är här och varit iväg och hyrt en film. Så den tänkte jag sätta mig framför nu. Jag måste leta reda på laddaren till mobilen också, mobilen ligger och piper och varnar för låg batterinivå. Den tycker inte om att jag har smsat hela kvällen, och den tyckte inte om att jag pratade länge i telefon heller. Jaja. Nu ska jag sätta igång filmen.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0