who's gonna be there forever

Jag saknar min egen dator. och ett internet som fungerar som det ska. Det är så satans segt. Av tre datorer, så fungerar internet bara på EN, ibland. Galet. Men iallafall, det är rätt skönt att till viss del vara bortkopplad från verkligheten på det sättet. Det enda roliga med att behöva sitta vid den här sjukt sega datorn är att jag har hittat massvis med gamla bilder. Bilder på mig, Lovisa, Jessica och Bim, från sommaren mellan sjuan & åttan. Fantastiska fyran, haha! Sen massa gamla bilder på mig och Lovisa, från de sommrarna vi var ute och fota varenda dag. Herregud, vilka minnen det finns alltså! Men jag tror dock att jag inte lever länge till om jag lägger in några av bilderna här, haha! Dagens planer är att ta det lugnt, kanske söka lite mer sommarjobb och mitt rum är i behov av att städas. Jag ska försöka bli frisk. Idag har jag galet ont i magen och i halsen. Inte kul alls, jag blir så galet deppig när jag är sjuk. Blä. Jag ska iallafall göra mig i ordning och se vad man orkar göra idag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0