you can't break someone that's broken

Vilket jäkla kaos det är ute, nu måste det väl sluta snöa snart tycker jag. Galet hur mycket snö det är! Jag fick sluta tidigare från praktiken och hade turen att bussarna precis börjat gå då. Dock var det sjukt mycket folk, men jag fick sitta bredvid en gammal gubbe. Han började prata massa med mig. När jag tog upp min mobil så frågade han vad fan det var för något jag höll i, han trodde inte på mig när jag sa att det var en mobiltelefon. Så visade han mig sin mobil, liite skillnad. Sen talade han om för mig att han aldrig hade åkt buss förut. Det ni. När jag kom hem fick jag skotta snö för att kunna ta mig in, så nu har jag jätteont i armen, haha. Nu sitter jag i soffan och myser. Min bror sitter bredvid mig, vi ska titta på the hills tillsammans.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0