you know I'm in love with the way you kiss me

Idag hade jag min sista riktiga fotografisk bild lektion. Jag känner mig lycklig och fri! Eller riktigt så illa har det inte varit, faktikst. Men det är skönt att den är över, för så satans segt har det varit. Vi lyckades övertala våra lärare om att skippa redovisningen, så vi har ingen lektion imorgon, nice! Efter fotot så drog jag till praktiken, men blev utkörd från klassrummet. De hade hemlisar för sig därinne, antar att det har med att göra att jag har min sista dag imorgon. Så sött. Efter praktiken så tog jag burren hem direkt, hade sällskap med Linnéa hela vägen, riktigt trevligt. Väl hemma har jag baara tagit det lungt. Men nu blir det ändring på det. Jag och Lovisa ska iväg och träna. 

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0