you were the best I ever had

Måndag, check! Jäklar va segt det var att komma upp imorse, jag kommer inte ihåg att jag stängde av alarmet. Men det hade jag tydligen gjort, för mamma fick komma in och väcka mig vid 6. Galet skönt det ska bli att få sova ut ett helt lov. Första dagen på sista veckan på praktiken, det känns inte kul. Jag kommer sakna det. Efter praktiken fick jag nästan springa till bussen, det är det värsta jag vet. Men jag hann med den och kom hem skapligt iallafall. Jag och pappa gav oss ut och övningskörde ett tag, går bara bättre och bättre. Även om jag blir totalt söndermobbad för händelsen med räven häromkvällen. Ingen kan dra så många dåliga skämt om det som min far, jag lovar. Men jag överlever. Nu ska jag hämta något att äta, byta om, krypa ner i sängen och titta på tv. Måndag innebär min och mammis tvkväll! Mys. Imorgon är det tisdag, vilket betyder johannalarssondag! Sweet.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0