all the right moves

Så jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt. Vi ska va dom vi vill vara hellre nu än efteråt. Jag vet vem jag är när jag är hos dig, jag vet vem jag är när jag är hos dig. Jag har inte sagt till nån att du blev kvar här igår fast det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går.

Världens bästa Melissa Horn strömmar ut ur högtalarna ikväll. Jag har gett upp teoripluggningen, jag bjöd hit Erika på té och soffhäng istället. Nu har hon också gått och jag har precis pratat en timme i telefon med Johanna. Tänkte vara duktig och plocka ur diskmaskinen och städa i ordning lite. Mor och far är hemma om några timmar, så det är nog bäst att städa i ordning lite skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0