I don't know what you want from me baby

Imorse gick jag upp tidigt, väldigt tidigt, halv sju för att vara exakt. För att säga hejdå till min fina bror. Så nu har han lämnat oss, lite sorgligt är det faktiskt. När avskedet var klart satte jag mig och pluggade galet mycket körkortsteori, så det ska nog gå bra det där när det är dags. Runt en sissodär klockan två satte jag mig på en varm buss, för att sedan byta buss och åka en annan varm buss mot lindö. Lite bad i galen kyla med Jacob och Jonas var inte helt fel. Saknar dock mitt tredje J som fortfarande är i turkiet. Efter att ha chillat järnet på Jacobs altan så blev det lite övningskörning och nu sitter jag här. Himla mys. Imorgon ska jag träffa Erika, vi ska tydligen fira min födelsedag lite i efterhand sissodär bestämde hon förut. Jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0