just don't fall recklessly, headlessly in love with me

Fin dag. Och ja, jag älskar fortfarande ordet fin. Började dagen på badet i norrköping med min vän Elin, alltid lika kul att träffa henne. Efter en hel del sol, som förövrigt visar sig i en fin röd nyans på min kropp, så drog jag mig vidare till körskolan. Ännu en körlektion stod på planeringen och jag gillart. Min körskolelärare kom med glädjande besked som alltid, jag gillar det med förståss! Nu är jag galet trött, funderar på att sova tidigt. Imorgon ska jag upp tidigt och säga hejdå till min bror. Hur sorgligt som helst tycker jag. Hur ska jag klara mig i en månad utan hans dåliga skämt, hans störda kommentarer, hans spontana kramattacker? Jag vill inte. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0