my heart will go on

Vädret var inte på vår sida igår, regnet gjorde att kvällens planer blev inställda. Vi struntade i utebion och tog en lååång promenad istället. Lika mysigt det tycker jag, massa skratt och prat är alltid guldvärt. Idag har jag pluggat körkortsteori för hela slanten, det går bra nuu, så jäkla skönt. Nu har jag packat klart min väska och fixat det sista, så snart bär det av mot platsen jag aldrig kommer ihåg namnet på. Släkten ska med och mormor ska firas. Himla mys, jag gillar ju min släkt. Lisen och jag är taggade inför helgens äventyr, tur att vi har varandra iallafall så vi får något att skratta åt! Haha. Blir så bra så! Ha en bra helg, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0