tonight I will let all my feelings go away

Det blev ingen glass, det blev jordgubbar och vindruvor istället. Mycket bättre. Något annat som är bättre nu är mitt humör, tack vare therese. Bra tjej! Prata, skratta och jordgubbar var precis vad jag behövde. Vi har diskuterat himla djupa frågor, som vi inte fick svar på, men skratta det fick vi. Bättre än inget. När jag kom hem stod min mamma i köket och försökte se hemlighetsfull ut, så frågade hon mig om jag inte var lite trött. Så skickade hon upp mig på mitt rum. Där stod något och väntade på mig. En ny säng! Äntligen. Så jäkla glad. En stor, ny säng som inte lär braka ihop så fort man sätter sig i den. Jag kommer sova som en gud i natt. Men innan dess så ska jag städa lite och sen återstår det att se om jag får något filmsällskap ikväll eller inte, haha.

Kommentarer
Postat av: Therese

så djupa frågar kan man nog inte få svar på.. synd! men du är iallafall bäst bästigast bästigaste, pusspusspusspuss!

2010-07-05 @ 09:51:29
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0