all those lonely nights was forgotten yesterday

Kvällen igår var precis vad jag behövde, så jäkla kul har jag inte haft på länge! Jag skrattar fortfarande åt alla galenskaper. Trasigt trappräck, gungor, budda. Så hittade jag även en riktigt charmig film på mobilen också, haha. Glad över att Therese var min dejt för kvällen, det tackar vi för! Det var dock inte lika kul att vakna upp imorse, men det gick över. Idag är det lördag, och jag har inga planer alls, faktiskt. Imorgon lämnar mina föräldrar mig, och jag får en sambo. Ser fram emot det förståss!


Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHA räcket hade jag glömt för ett tag! jag dör. tack för allt världens bästa hanna. för att du finns. för att du är den du är. och så vidare <3

2010-08-02 @ 11:48:07
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0