varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu

Jag har spenderat eftermiddagen på körlektion och kvällen vid en sjö. En sjö längst upp i åby för att vara exakt, det var en jäkla lång promenad från bussen och upp. Men med rätt sällskap så gick det ju bra förståss, hade ju världens bästa Larsa med mig. Vi myste järnet, bada lite och bara njöt av livet. Sen trodde vi att vi skulle få ta en lång promenad ner, men icke. Då kom Daniel och räddade oss, himla bra med snälla vänner som har körkort tycker jag! Vi fick oss dock en promenad när vi kom in till stan sen ändå, men det var bara trevligt. Imorgon är det övningskörning som gäller hela dagen, typ. Jag gillart! Glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0