and I don't know if I dare to take the chance, what if I regret it tomorrow?

Jag hade ju tänkt att sova tills jag vakna, men det fick jag ju inte. Mamma kom in och väckte mig för en halvtimme sen. Menmen, sovmorgon fick jag ju iallafall. Guldvärt förståss! Nu är klockan halv tolv, JohannaL dyker upp cirkus kvart över tolv. Orkar dock inte gör mig i ordning till dess, hon överlever nog. Frukost ska jag äta iallafall. Sen blir det lite käk och mys med grannarna här utanför. Runt fyra ska vi sätta oss på en buss och åka mot okänd destination. Kan bli spännande. Vi kan råka gå av fel och hamna mitt i skogen. Iof så ska vi till skogen. jaja, sånt som märks. Jag har inga större förväntningar, men vi hoppas att det blir kul! Dock känns det som om vad som helst kan slå midsommarn förra året, då var det regn och ett jäkla springande fram och tillbaka.

tio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0