but I'm who I'm, so I do what I can, but I can't do a damn thing

Igår jobbade jag, Therese var och hälsade på, himla trevligt. Efter jobbet blev jag hämtad av Jonas. Vi åkte hem till Johanna och sen till Lindö för att hämta det tredje J:et, nämligen Jacob. Så eftermiddagen spenderade jag med mina tre favvosar. Kvällen också för den delen, kvällen innehöll en jäkla massa skratt, torra chokladbollar, jordgubbsjakt, mys i abborreberg och nagelfigursmålning. En rätt jäkla bra kväll. Yes! Finns massa fina bilder från kvällen också, kanske att dom kommer upp senare, om jag orkar. Nu sitter jag ute på altan, i solen, i min nya bikini och njuter av att vara ledig. Idag ska jag bara vara ledig. Imorgon ska jag jobba. Hela kvällen. Kul. MEN,  pengerpengarpengar. Fick höra att jag får lön den här månaden tillomed. Jag är glad. Nu ska jag återvända till min kompis solen. Bye.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0