can't you see what you do to me?

Mördartisdagen har inte lyckats mörda mig ännu. Förmiddagen spenderades på himpafältet, för att visa våra ledarkunskaper genom att leda ettorna i en aktivitetsdag. Rätt så slappt måste jag erkänna. Sen lite unospel och två lektioner. Det överlevde jag ju. Nu har jag precis suttit och kollat på film och skrivit en filmens dramaturgi, jag missade det förra veckan. Men förhoppningsvis så var det det absolut sista äckliga skolarbetet jag har nu i tvåan. Underbart! Jag är galet trött, ska ta en dusch och sen sova. Morgondagen kommer bli en plåga, fast en rätt rolig en kanske. Skolan först, dock har jag ingen samhäll, så slutar en timme tidigare. Då ska jag umgås med Larsa(!), sen blir det att jobbaaa. Till sent. Kommer vara död. MEN, pengarpengarpengar!! Kör bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0