cause I know, how I feel, about you now

Det känns ju inte allt för bra att börja sommarlovet med en förkyldning, men jag överlever ju! Vi är inne på tredje sommarlovs dagen, men jag har verkligen inte fattat att det är sommarlov än, det tar nog några veckor till, haha. Just nu sitter jag och pluggar körkortsteori, imorgon är det körlektion som gäller. Bara köra på! Ska städa mitt rum sen också, efter det ska jag in till Johanna. Vad vi ska göra vetifan, mest tycka synd om oss själva att vi är sjuka kanske. Kan nog bli så. Igår var jag på bio med världens bästa Therese, som sagt, hon är bäst. Nu ska jag återvända till körkortsboken. Gillaaaa. Varför är det teoretiska alltid tråkigare än det praktiska kan jag undra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0