there is something about you now

Idag är jag så galet stolt över alla mina fina vänner som tar studenten. Efter vår egen avslutning, som var mysig men oerhört långtråkig, så tog jag en sväng på stan med Edija & Isma. Sen så begav jag mig uppåt Elins skola för att se den söta tjejen springa ut i sin studentmössa. Stolt tjej. När Elin åkte iväg på flaket och skrek så mötte jag upp Edija för att dra upp till Eber och kolla på Junaas utspring. Himla stolt tjej där med. Träffade många fina människor där. Sen blev det att skynda sig hem till Elin igen för att ta emot flickan och där har jag även spenderat kvällen. Just nu sitter jag hos Johanna och väntar på att flickan ska komma hem. Så får vi se vart kvällen tar oss, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0