and now your inside

Lördagskvällen var fin. Jag gillar ordet fin, det är the word just nu kan jag känna. Iallafall så var ju fröken Larsson på besök i sörping, eller "bästa sörpa" som hon brukar säga. Vi lagade mat (=jag lagade mat, medan johanna satt vid datorn), sen hamnade vi i soffan och där satt vi hela kvällen. Vi pratade en jäkla massa, det är sällan det är tyst en minut när vi är i samma rum, haha. Hajen 3 gick på tv så den kollade vi också lite smått på. Men jag satt mest och skrattade åt Johanna som hela tiden satt och höll hårt i min arm och ropade "aj, hanna, aj aj aj, hanna, nu dör han, ett två tre, aj, nu dör han. jävla tönt haj". Så söt är hon. Nu tänkte jag att jag skulle göra mig i ordning lite, sen ska jag promenera upp till farmor&farfar och äta lunch. Himla mysigt! Sen blir det lite plugg och senare ikväll ska jag träna. Blir kanon! Det känns som en bra söndag, för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0