come and show me love

Veckans första dag är avklarad, en måndag. En riktigt seg måndag, uscha. Vi fick strömavbrott sent igårkväll, så vi sprang runt som yra höns och letade efter ficklampor och grejer. Det visade sig att hela Sörping var strömlöst, så tittade man ut genom fönstret var allting mörkt. Lite småläskigt. Men det tog iallafall ett tag innan jag gick och la mig. När jag väl gjort det så tog det galet lång tid innan jag somnade, så imorse var det inte världens lättaste sak att komma upp ur sängen. Men som tur var så väntade en rätt så slapp måndag, på idrottslektionen så hade vi avslappning och massage. Perfekt. Jag älskar att bli masserad, jag låg och rös av att det var så galet skönt. Somnade på bussen hem och nu har jag suttit och pluggat lite. Imorgon är det prov första timmen som gäller, i teckenspråk. Eftersom vår tv tydligen inte funkar så kan man väl lika gärna gå och lägga sig, hm. Typ så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0