don't bring me flowers after I'm dead

Så fort jag slog upp ögonen imorse så kände jag att jag hade vaknat på fel sida. Så rätt jag hade. Jag har varit sur hela dagen, och så galet trött. Men tog mig iallafall upp och iväg till bussen, så fort jag klivit av bussen ville jag kliva på igen. Men stod emot den impulsen och tog mig iväg till eber ändå, jag är glad över att jag har Linnéa med mig på samma lektion som kan pigga upp mig med lite humor. Dagen flöt på men galet låååååångsam. När vi slutade vid klockan två så kändes det som om klockan var fem, och det var deprimerande. Dagens händelse var väl att jag och Jojaan beslutade oss för att killar är svåra och omöjliga. Så vi bestämde oss för att bli tillsammans med varandra. Sounds good. Så nu mera står det "Hanna Kindh har ett öppet förhållande med Johanna Roxström" på min facebook. Det är grejer det. Nu är jag helt slut och har planer på att gå och sova i duschen. Jag har suttit i någon timme, eller två kanske och skrivit på talmanuset till svenskan. Men nu är skiten klar iallafall, galet skönt. Det betyder att jag inte har något plugg i helgen alls. Frihet. NU duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0