everytime I look in your eyes my heart goes cold

Engelskaplugget är avklarat och födelsedagsfirandet med. Jag har haft en riktig toppen eftermiddag. Vi kom fram levande till krokek även om det var jag som fick köra halva vägen dit. När vi kom dit väntade god mat, sedan fastande jag och Lis i hennes säng tillsammans med hennes gitarr. Jag önskar att jag kunde sjunga och spela som henne, hon är grymt duktig. Jag är stolt! Efter några timmars mys tillsammans med världens bästa släkt så fick jag även övningsköra halva vägen hem. Det är så jäkla kul att köra, och jag har bestämt mig för att jag absolut ska ha kirrat körkortet innan året är slut. Jag ska även försöka skriva in mig på körskola till april. Det är mitt mål. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på one three hill är min tanke. Jag är ledig imorgon och det är helt jäkla freaking underbart. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0