I thought we could do this, I really did

Jag trodde att hela min dag skulle bli förstörd när jag upptäckte att jag försovit mig imorse. Men inte alls, snarare tvärt om. Jag har varit galet glad hela dagen, eller övertrött skulle man också kunna kalla det. Så trots att jag försov mig, inte hann äta frukost och höll på att halka och slå ihjäl mig på vägen till bussen i morse så var jag på bra humör. Underbart. Jag har skrattat mig igenom hela dagen. Provet gick nog hyfsat bra, skönt att ha det avklarat i allafall. Just nu sitter jag och försöker skriva lite på mitt argumenterande tal till svenskan. Det går inget vidare. Så jag ger nog upp och går iväg till duschen istället skulle jag tro.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0