men jag har bara regn hos mig

Det blev att spendera kvällen med mina två favorit johannor. Massvis med prat och film hemma hos JohannaL. Mys. Jag tog en rätt skaplig buss hem och jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt. Jag är ensam hemma. Jag verkligen avskyr att vara ensam hemma på kvällarna, jag inbillar mig alltid det konstigaste sakerna man kan tänka sig. Sjukt, haha. Så har jag världens tvångstankar när jag är ensam hemma också, jag är konstig. Jag ringde precis till Johanna och tvinga henne hålla mig sällskap medans jag var nere i köket och fixade lite att äta. Annars sitter jag precis stilla vid datorn och väntar på att resten av familjen ska komma hem. Jag kan inte somna innan dom kommer hem, aldrig att jag går och lägger mig när det bara är jag hemma. hahah. Sjukt. Hur ska jag kunna flytta hemifrån?.. hm.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0