när du gett dig över så faller jag

Trots att jag hörde regnet slå mot altantaket och stuprännans droppande så vaknade jag på bra humör i morse. Jag har skrivit det sista på talmanuset till svenskan, så nu är det bara peppa upp sig själv inför tisdag och gå dit och köra den där jävla redovisningen så den försvinner sen. Yes! Sen har jag bara legat i soffan och kollat på The Hills hela morgonen. Men jag förlorade kontrollen över fjärrkontrollen nyss och där försvann mitt humör också. Fasen att inte fotboll också går i repris så jag har någon chans i disskusionerna om vem som ska få kolla på vad på tv:n. Illa illa. Nu fastnade jag här, och funderar på att antingen sitta här hela dagen och inte röra på mig. Eller gå ner och klaga på att jag är hungrig. Eller gå ivåg och träna sen. Hm, tough decision. Sånt som märks iallafall. Måndag igen imorgon, så inte kul. Varför går helgerna så snabbt? Två veckor kvar, sen är det påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0