playin' with fire but I don't know why

Kvällar som kvällen igår gillas mycket! Man slutar aldrig förvånas över hur många timmar man kan prata bort. Jag, Isabella och Therese lagade mat och myste hemma hos Therese. Mina flickor är allt bra dom. Avslutade kvällen med att övningsköra med pappi, det är så jäkla kul. Jag vill ha körkort nu! Efter det somnade jag gott i min säng, helt död efter en vecka i skolan. Idag har jag bara slöat hittills. Jag har så jäkla ont i magen. Så tänkte lägga mig i sängen, med värmekudden på magen och ringa till Johanna. Så ska vi väl försöka besluta oss om vart vi tar vägen ikväll och vad vi gör.

pusss

Kommentarer
Postat av: emma ,

:) <3 !

2010-03-07 @ 00:14:13
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0