tell me, do you have trouble sleeping?

Fredag, efterlängtade fredag. Det bästa är att jag får gå och lägga mig när jag vill och sova lääääänge imorgon. Det är lycka mina vänner, det är riktig lycka. När man "pendlar" till skolan och måste gå upp så jäkla tidigt så är sovmorgorna mer än guldvärda kan jag lova. Min start på helgen har varit kanon. Efter att jag slutat skolan så åkte jag hem till Elin, hon bjöd på våfflor. Himla mysigt, och himla gott. Nu ikväll har jag haft finbesök utav Isabella och Therese. Vi har suttit och pratat om allting mellan himmel och jord, skrattat en hel del och myst. Galet härliga tjejer det där! Just nu sitter jag och skrattar lite för mig själv. Vi har pratat rätt mycket om rykten ikväll, typ att man vet så sjukt mycket om andra som man knappt känner. Och nu fick jag precis höra en grej på msn, hahah. Galet hur mycket som flyter omkring som inte är sant! .. Jag kan inte annat än skratta åt det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gillar ju rykten :)

vill också tacka för igår, för att ni är så bra <3

2010-03-27 @ 21:15:40
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0