the world around me

Fredag igår, helt sinnes va trött jag var. Jag skulle egentligen träffat Lis, så skulle vi gå på bio och grejer. Men det blev ingenting för hon vaknade och hade feber. Då orka jag inte kolla runt efter någonting annat att göra, så körde på en hemmakväll med familjen. Slutade med att jag däckade i min säng redan vid halv elva. Så inatt har jag sovit tolv timmar, men är ändå lika trött. Vaknade imorse och var helt svullen i ansiktet, så mötte jag min bror i hallen och han var minst lika svullen han. Så antagligen börjar vår allergi titta fram redan, inte kul alls. Min har ju bestämt sig för att bara bli värre och värre för varje år som går tydligen. Men galet skönt att solen var tillbaka imorse. Så idag åkte skinnjackan på, underbaart. Iallfall, så spenderade jag dagen inne hos Elin i stan. Vi var båda helt slut, så lite kortspel i sängen var ungefär vad vi orkade med. Sedan tog jag bussen hem och hon åkte iväg och skulle jobba. Nu ikväll har jag träffat Erika, en promenad blev det sen så fastnade vi vid hennes köksbord och pratade om allt mellan himmel och jord typ. Himla mysigt. Nu sitter jag här och pratar barndomsminnen med Jonas på msn. Mycket skratt blir det.



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0