there is no time at all

Edija sa idag i skolan att "om man skrattar och är glad en hel dag så är man oftast ledsen och sur på kvällen", och jag känner att det stämmer lite just nu. Jag har varit på toppenhumör hela dagen, och nu är jag sur och trött. Dagen har varit brabrabra. Många glada ansikten! Louise som har garvat ihjäl sig åt ingenting hela dagen, det har smittat av sig. Jag har ritat fina bilder, både på papper och på Ogge. Så kan det gå om man har tråkiga lektioner! Efter skolan blev det staden med Fröken Larsson, jag köpte mig ett par coola solglasögon och sen var vi bara allmänt coola, typ så. Nu har vårt hem invaderats av ett gäng 21åriga grabbar, tydligen är det fotboll på tv ikväll. Så därför ska jag nu platta håret och sedan försöka sova. Hoppas det inte blir allt för många mål, det brukar bli en hel del skrik då...


Fina bilder från en tråkig skoldag. Jag borde satsa på en karriär som konstnär.

 

 
uttråkad tjej #1 och uttråkad tjej #2

  
                   en robot? ett lodjur? en robot?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0