through the darkest hour

Idag har jag varit i skolan för första gången på tio veckor. Det var hemskt att gå upp i morse, efter att klockan ringt somnade jag om med kudden över huvudet. Men tillslut kom jag iväg iallafall, och det var faktiskt riktigt kul att träffa alla igen. Rätt slapp dag, skönt det. Första timmen satt vi bara och pratade och åt frukt. Andra timmen var också mest prat, och sista fick vi tillbaka ett arbete sen sluta vi. Sen att mitt schema suger är en annan femma, jag vill ha sovmorgon som alla andra! Men jag överlevde dagen iallafall och imorgon tar vi nya dag. Låååång dag lär det bli. Tre lektioner sen en tre timmars introduktion på projektarbetet. Hm, kul. Efter skolan ska jag och Johanna ner på stan iallafall på jakt efter lite saker. Något att se fram emot iallafall. Nu ska jag bänka mig framför tv:n, måndag betyder hanna&mammi kväll framför tv:n.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0