to wash the nightmares away

Måndagen är avklarad, utan större bekymmer! Det är rätt skönt att måndagen är den lugnaste dagen på hela veckan och kortaste. Att sluta halv tre är lycka nu för tiden, när min tolv-dag är borta. Jäkla teckenspråk alltså. Men jag överlever. Dagen flög förbi snabbt och jag hann med trebussen hem. Så när jag kom hem smsade jag Lovisa och fråga om hon var sugen på en promenad i solskenet, och det var hon. Vi stötte även på Therese på vägen hem så jag fick sällskap nästan ända fram till ytterdörren, himla trevligt. Nu sitter jag och läser igenom det Edija har skrivit till grupparbetet. Lite klantiga som vi är så glömde vi maila över det vi gjorde klart idag till Isma, så hon kan inte göra färdigt allt ikväll. Så det får vi vara ambitösa och göra imorgon bitti. Nu ska jag läsa igenom engelskatexten vi ska ha läst tills imorgon. Sen börjar min och mammis tvkväll, mys.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0