just stand up, rise again

Fredag, och lång helg. Det kan ju knappast bli bättre! Typ så. Klockan är redan sex och det känns som om det var nyss jag var så jävla trött och inte ville gå upp ur sängen, men nej det är tolv timmar sen. Trött är jag i och för sig fortfarande. Skolan var rätt lugn som för det mesta nu för tiden, skönt det. Min fina vän Edija hade med sig en chokladboll till mig idag. Hon hade känt på sig att jag var på dåligt humör så hon tänkte pigga upp mig lite. Hur söt är hon? Min fina vän. Dagen försvann förbi himla snabbt kan jag lova, även om jag inte slutade förrän halv fyra. Då tog jag burren hem direkt, och när jag kommer innanför dörren så ropar någon "heeeej hannaaaaaa". Min älskade bror. Jag fastnade bredvid honom i soffan, himla mysigt. Jag har inte träffat honom sen i söndags, och jag måste erkänna att jag saknar honom de veckorna han jobbar kväll och vi inte ses. Nu har han typ somnat i soffan, så jag har placerat mig i köket i väntan på mat. Senare så ska jag ta burren in till stan och möta upp mina Johannor. Kvällen bjuder på bowling, och förmodligen massa skratt. Jag har inte spelat bowling på typ fyra år så det lär ju bli spännande.

puss vaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0