cause this is my life my friend

Jag insåg imorse att man borde inte ha en fin låt som man älskar att lyssna på som alarmsignal. När klockan ringde imorse så låg jag och lyssna på låten om och om igen istället för att gå upp. Sen var jag galet trött för att det blev rätt sent igår. Jag spenderade kvällen med Erika, Jonas och Jacob. Riktigt trevligt. Vi kollade på melodifestivalen och bara tog det lugnt. Men iaf, jag hade ställt klockan för att gå upp så jag skulle hinna plugga innan vi ska iväg. Dock satte jag igång med pluggningen för en kvart sen och nu måste jag göra mig i ordning. Aouch. Vilket betyder att jag fort fortsätta ikväll. Snart ska vi iallafall iväg till krokek och hem till familjen Carlsson/Fälth. Där väntas födelsedagsfirande, Kusin Ville har fyllt år och Anna har fyllt år. Det blir mys. Jag älskar att umgås med min släkt. Men somsagt, nu måste jag göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0