we can't give if you can't take

Det är lite förvirrande när man är ledig på en måndag. Jag har hela dagen gått och tänkt att jag slutar halv tre och tänkt ta fram böcker ur skåpet till lektionerna vi brukar ha på måndagar. Men naej, idag var det tisdag. Men dagen har varit rätt soft ändå, vi har inte gjort speciellt mycket känns det som. När vi satt nere vid skåpen innan svenskalektionen skulle börja så får vi syn på ett meddelande på tvskärmen och lyckan blev totalt. "Engelska B för Bf2a, Bf2b och LFF inställd p.g.a sjukdom". Då vart jag glad. Så sista lektionen var inställd och jag slutade klockan två. Jag sitter just nu och pluggar till provet vi ska ha imorgon, pedagogiskt ledarskap. Jag fattar ingenting, men det verkar ingen annan 2b:are göra heller så det löser sig nog. Ska alldeles strax iväg och träna med min mor, det ska bli galet skönt. Jag har inte tränat på två veckor eller något nu, så ikväll kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0