when the moon hits your eyes

Trots en rätt lång dag så vart det en rätt bra dag. Vi fick sluta en halvtimme tidigare, jag slipper ha utvecklingssamtal och den där jäkla redovisningen är avklarad. Så galet skönt. Just nu ligger jag i soffan, och gör ingenting. Mest för att jag kan, jag kan ligga här utan att behöva känna att jag egentligen skulle behöva plugga eller något annat. Jag är pluggfri veckan ut som det ser ut nu, underbart. Veckan har flugit förbi precis som de alltid gör nu för tiden, snart är det helg igen. Det är mer än bara underbart, jag längtar. Sen en vecka kvar till påsklov. Underbart underbart underbart. Vad mer kan man säga? Imorgon är det torsdag, softa lektioner sen projektredovisningar. Efter skolan ska jag träffa min fina saknade Lovisa. Det blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0