don't think that you just can come back

Usch va jag mår illa. Jag har precis ätit våfflor, som brukar vara underbart gott. Men vi har fått nytt våffeljärn, visserligen är det snart ett år sen, men det har bara använts två gånger. Och ingen har riktigt kommit underfund med hur det fungerar, så våfflorna blir inte riktigt färdiggräddade. Äckligt värre, haha. Trots att jag inte hade någon lust att plugga, eller egentligen hur ofta har man lust att plugga? Men i allafall så har jag gjort det jag skulle ha klart tills imorgon. Plus lite annat som skulle göras framöver. Skönt att få undan det, och det var ju inga större grejer så. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, sen fastnar jag nog framför tv:n tills jag somnar.

Sounds good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0