we are the ones who couldn't survive

Tråkig torsdag. Typ så. Ind.val och en bildlektion, sen har vi spenderat hela eftermiddagen genom att lyssna på treornas projektredovisning. Det gäller att komma på något eget projekt snart, vi får väl se hur det går kan jag känna. Nu har jag precis varit ute och övningskört med pappi, det är så galet kul. Jag borde snart ta tag i saken och skriva in mig på körskola kanskeee. Frågan är fortfarande bara vart?. Nu sitter jag bredvid min söta mamma i soffan. Jag tänkte ta mig något att äta, och sen en dusch. Sen ska jag sova. Imorgon är det fredag. Det blir en bra dag skulle jag tro. Mhm, vi kööör. trött trött trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0