what did you say when I told you

Dag två i skolan avklarad! Jag har skrattat mig igenom hela dagen tillsammans med Edija och Isma, har fått såna där garvattacker då det inte går att sluta skratta. Så underbart! Jag älskar såna dagar. Så min dag har varit kanon, trots att jag vart så galet sur imorse. Kom till skolan och trodde att vi skulle ha teckenspråk, vilket hela gruppen trodde eftersom det inte stod på schemat, men tydligen var det inget idag. Så gick miste om en underbar sovmorgon. Och i fortsättningen ska vi ha teckenspråk på torsdagas eftermiddagar, när alla lektioner egentligen slutar 12 för alla på skolan. Men nej, då ska vi ha schemalagd lektion. Gah. Då har jag inte en enda tidig dag på mitt jäkla schema. Sämst! Jaja. Nu har jag precis tagit mig en promenad bort för att sola lite, och nu ska jag hoppa in i duschen. Sen äta och sova. Mmm. Taggar för en lång dag imorgon med! Yes.

pusss

Kommentarer
Postat av: emma ,

tack hjärtat <3 !

2010-03-03 @ 10:23:27
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0