fly away with you

Helt okej dag skulle jag vilja säga. Lite irriterad och övertrött hela dagen, men sprang av mig det på idrottslektionen, blev så bra så. Bussen hem, fixa lite och sen övningsköra in till staden igen där det vankades kalas. Elin, min kära vän, fyller hela 19år idag. Så lite god mat och mys blev det där. Efter lite övningskörning är jag nu hemma igen och är lycklig över att jag har sovmorgon imorgon. Härligt. Känns bra. Ser fram emot helgen, och fyller år om 49 dagar. Inte helt fel det heller. Fast jag vill va ett majbarn egentligen. Men what to do liksom? Nu ska jag läsa lite teori och sen soooova. godnatt.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

answ: men åhhh!!!! tack snälla:D:D detta gjorde min kväll!!! tack tack tack :D HA EN SUPERFIN KVÄLL. KRAAAAAAAM

2010-05-17 @ 22:52:00
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: lisen

fast vi har orienering idag, så vi är inte på skolan :P

2010-05-18 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0