if we made it once, we can make it again

Helgen bara flyger förbi, det är redan söndag imorgon. Jag har haft en helt perfekt lördag känner jag. Sådär lagom lugn med fint sällskap. Efter körskolan åkte jag till Elin som sagt, vi fika lite och åkte sedan till himpafältet och la oss och sola. Sen tog vi en tur till ingelsta och lite nytt till garderoben fick följa med hem. Sen hamnade vi i en soffa och gjorde de vi är typ bäst på, dvs pratade och skrattade samtidigt som vi halvsov. Sen kom Pierre och skrattade åt oss. Övningskörningen hem gick kanon. Jag gillart. En bra dag. Och faktiskt, tro det eller ej, så ser jag fram emot morgondagen. Även om det är söndag. Dels för att det är sista teorilektionen. Men framförallt för att jag ska träffa två fina tjejer, och den ena var alldeles för längesen jag träffade. Jag gillar det! PUSS va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0