Nu tror du säkert att jag hoppas på nåt som aldrig ska bli av, men jag har aldrig lyssnat

Kvällen igår var bra, riktigt bra! Idag har jag ont i min stortå och är trött. Men det hindrade mig inte från att följa med mor & far till stan ett tag. Lite nytt och lite presenter följde med hem. Ikväll tänker jag bara ligga i min säng och kolla på film känner jag. Det verkade som att det var en bra film på tv ikväll, så ska tvinga min mor att se den med mig. Imorgon är det söndag och ännu en helg har gått för fort. Jag ser inte fram emot nästa vecka ett dugg, känns som mördarveckan nr 1. Men jag ser fram emot imorgon. Då ska jag och Therese äta glass, och gå på marknaden här i sörping. Det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0