om jag bara vågade säga allt det där jag vill

Så effektiv jag har varit idag då, duktig tjej! Tog tillvara på tiden innan jag skulle till körskolan och skrev klart den där jäkla bildanalysen som har legat och väntat på mig. Sen teorilektion, den sista, tacka gud för det. När jag kom hem kastade jag i mig lite mat och gick ut för att möta två fina tjejer. Himla trevligt tycker jag, solen tittade fram under promenaden. Lite skratt, få prata av sig lite och umgås med Isabella & Therese. Det är aldrig fel. Nu har jag även skrivit klart det sista mentaltränings arbetet, typ. Skönt! Nu blir det duschen, och tagga inför imorgon. Woho!

Kommentarer
Postat av: lisen

lust att förklara?? :D om du orkar får du gärna lära mig svara på kommentarer också xd <3

2010-05-16 @ 18:51:31
URL: http://eliselisen.blogg.se/
Postat av: lisen

låter bra! ;) vi får ses i veckan tycker jag ^^

2010-05-17 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0