should've known you'd bring me heartache, almost lovers always do

Äntligen helg, det behövs. Den här veckan har försvunnit förbi galet snabbt. Dagen började med en sur hanna, men sådär efter lunch försvann det, men jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker? sjukt. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik, har legat ute och solat ända sen jag kom hem. Jag slutade tidigt idag, hade min sista mental tränings lektion. Underbart. Det betyder att jag har sovmorgon på torsdagar och slutar klockan 12 på fredagar fram till sommarlovet, det är inte länge men ändå. Härligt! Nu sitter jag och väntar på mat, och sen ska jag ut och träffa mina fina tjejer. Det blir mys, jag gillart! Resten av helgen gillar jag också, bara roliga saker inplanerat och inget plugg alls. Underbart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0