to lost in you boy

Sovmorgon, en bildlektion, sluta tidigt, spela lite uno, gå på stan med fina tjejer. Så har min dag sett ut hittills, himla bra dag. Nu ska jag strax iväg in till stan igen och titta på sötlisens har musikcafé. Himla mys. JohannaLarsson, min fina vän, fyller 18 idag. Hon fick världens bästa present av mig imorse. Fast hon vet inte om det själv än, för det är hemligt. Har jag sagt föresten att jag längtar till helgen? och vet ni vad? Helgen är här snart. Imorgon är det gymnasieslaget, vilket betyder att vi bara ska stå och skrika och vara snygga i våra gröna Haga-tröjor. Inga lektioner alltså. Skönt. Bra. Underbart. Sen invigs helgen med party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0