I can't keep on loving you with half of my heart

Jag har nog aldrig varit såhär skoltrött i hela mitt liv tror jag. Jag är så galet trött på skiten, jag har ingen ork att ta tag i allting jag måste göra och jag bara ser att högen växer. Det gör ju inte saken bättre direkt. Även om det "bara" är fem veckor kvar så känns det som en evighet och det är så mycket att göra innan det. Kände bara att jag var tvungen att klaga av mig. Jag vill ha sommarlov, sommarjobb, pengar, sol, värme, vara brun, umgås med fina människor, sena sommarkvällar, grilla och bada. Det vill jag ha, nu. Längtar som en tok! Mördartisdagen var en mördardag, men att solen lyste gjorde det hela lite lättare att genomlida. Satt ute hela lunchrasten och bara njöt. Onsdag imorgon, lång dag där också men det ska vi överleva! Extremt negativ, sur och trött tjej för tillfället. Take it or leave it känner jag. Imorgon tar vi nya tag. Nu blir det duschen sen pang ner i sängen.

puss på mina fina vänner & min fina familj som gör dagarna lite lättare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0