Oh these times are hard, yeah they're making us crazy, don't give up on me

Det är lördagkväll och jag kan konstatera att lovet har försvunnit förbi alldeles för snabbt. Igår var jag på ullared med min mor, far och Johanna. Det var en hel del som fick följa med mig hem därifrån. När vi kom hem var jag totalt död efter att ha varit vaken i X antal timmar och bara ha gått runt eller suttit i en bil, så det blev en lugn kväll. Idag har jag träffat min fina vän Elin ett tag, sen har jag kollat på film med Johanna och hennes gosse. Nu är jag hemma, borde sova men gör inte det utan nördar här istället. Lika bra! Imorgon ska jag träna, sen träffa min superfina släkt. Det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0