want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Jag känner mig jäkligt duktig för tillfället! Go Hanna. Idag har det varit praktik hela dagen, det har sina ljusa stunder. Ibland är barnen för jäkla charmiga alltså. Idag var det en tjej som sa "om jag skulle va kille så skulle jag vilja gifta mig med dig, för du är så himla vacker och så har du fina ögon. Och snygg rumpa" och sedan sa en annan annan tjej "när du blir mamma i framtiden så kommer du bli världens bästa mamma, för du är så himla snäll". Hur söta? Efter praktiken tog jag en snabbis in till stan för att köpa ett par skor som jag varit förälskad i allt för länge. Men nu är dom mina. Lycka! Eftermiddagen har jag spenderat med plugg och även framför tv:n med min bror. Himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0