allting kan gå itu

Spenderade eftermiddagen hos Therese igår, vi bakade en sockerkaka av ett hemligstämplat recept. Therese brors recension av det hela var "det smakar som icke färdiglagad havregrynsgröt med för mycket socker". Men vi tyckte den var god, och det var väl lite huvudsaken faktiskt. Sen myste vi med en mysgalen hund och bara va. Gillar såna dagar! Jag hann knappt komma hem innan jag blev iväglockad in till Edija, så där spenderade jag kvällen. Prat och tvtittande med hennes syster och hennes pojkvän. Avslutade kvällen med lite deep talk och det är då man inser hur glad man är över vad man har, glad över vilka som är ens vänner och glad över att vara där man är idag. Fint!  Nu ska jag ta mig en dusch, sen hade jag tydligen lovat att städa hela huset.. hm. Men först, en promenad med Lovisa! 


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0