and how long gone are you?

Söndagkväll och idag gillar jag det inte.. Men det är väl bara bita ihop och tänka att det är bara den här veckan kvar och sen är det lov! Det ska bli så sjukt härligt! Idag har jag pluggat lite granna, städat, fixat lite och så har jag varit iväg och tränat. Duktiga Hanna skulle jag vilja säga. Imorgon är det alla hjärtans dag, rätt överskattad dag om jag får säga så. Varför bara visa just den dagen att man verkligen tycker om någon? Varför inte göra det alla dagar? Jag kommer iallafall inte sitta hemma själv, utan kommer spendera dagen med några utav jordens finaste människor! Det ser jag fram emot, veckan kommer få en bra start! Nu säger min bror att jag ska gå och lägga mig.. och det är väl dags. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0